"Het afgelopen jaar hebben we gewerkt aan het versterken van onze toeristische banden met Duitsland.
Door aanwezig te zijn op de verschillende beurzen voor de toerismebranche, het contact per mail en telefoon te onderhouden en Fam trips voor de Duitse touroperators te organiseren, ligt er nu een solide basis voor de komende jaren'', aldus Remon Harmelwaard, algemeen directeur Dutch Tourism. Naast de aanwezigheid en het contact met onze relaties hebben we ook nieuwe arrangementen ontwikkeld. U kunt denken aan thema's die passen bij de regio waar de buitenlandse bezoeker naar op zoek is.
Deze nieuwe arrangementen worden goed ontvangen door de Duitse markt. We hebben weer iets nieuws, dat de Duitse bezoekers leuk en interessant vinden.
Denk bijvoorbeeld aan een bezoek aan de A'dam Lookout, This is Holland, Broekerveiling museum en Zuiderzeemuseum. Door onze goede banden met toeristische ondernemers uit Noord-Holland is het voor ons mogelijk om deze excursies mogelijk te maken. In 2020/2021 worden meer arrangementen ontwikkeld in bijvoorbeeld Rotterdam, Delft en Den Haag.
Omdat we een klein land zijn, is alles dichtbij en kunnen onze gasten in een korte tijd veel zien. We kijken uit naar een geweldig jaar en de samenwerking met de Duitse touroperators en onze partners.
Comments